Już 27 lutego w Lublinie rozpocznie się 12. edycja Akademii e-marketingu – cyklu bezpłatnych szkoleń dla przedsiębiorców z sektora MŚP.
W tym roku eksperci odwiedzą 14 miast w całej Polsce, dzieląc się praktyczną wiedzą i narzędziami do efektywnego promowania firmy w Internecie.
Każda kolejna edycja Akademii pokazuje, że przedsiębiorcy bardzo cenią sobie spotkania z nami. Powodów jest wiele. Przede wszystkim zyskują cenną wiedzę o aktualnych trendach w marketingu internetowym, jak również mają okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, co na lokalnych rynkach jest niezwykle ważne. Podczas wiosenno-jesiennej edycji opowiemy przede wszystkim o nowinkach technologicznych, takich jak AI. Przybliżymy też proces pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych. Nie zabraknie informacji o marketingu lokalnym oraz praktycznych wskazówek, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennych aktywnościach promocyjnych. W końcu jesteśmy po to, by wspierać małe i średnie biznesy w rozwoju –mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Program szkoleń obejmuje:
- Budowę stron internetowych i e-sklepów
- Skuteczne SEO
- Reklamę w Internecie
- Komunikację w Social Mediach
- Dotarcie do nowych klientów
- Zwiększenie sprzedaży
- Pomiar efektywności działań
Gdzie i kiedy odbędą się szkolenia?
Akademia e-marketingu odwiedzi następujące miasta:
- luty – Lublin
- marzec – Katowice, Gdańsk, Warszawa
- kwiecień – Białystok, Wrocław
- maj – Łódź, Kraków
- wrzesień – Poznań
- październik – Warszawa, Gdańsk, Katowice
WeNet – Twój partner w rozwoju online
Organizatorem wydarzenia jest firma WeNet Group, która od lat wspiera polskich przedsiębiorców w budowaniu silnej pozycji w Internecie.
Za chwilę rozpoczniemy kolejną edycję naszych Akademii, czyli cyklu spotkań z przedsiębiorcami w całej Polsce. Różne rynki, różne branże, ale te same cele –zyskać nowych klientów i rozwinąć biznes. Dzięki doświadczeniu wiemy o tym dużo, dlatego warto do nas dołączyć. Nasi eksperci podzielą się swoimi obserwacjami i wskazówkami na temat skutecznych strategii marketingowych online. Na scenie i przy kawie podyskutujemy także o najnowszych trendach w promocji firm, a prelegenci podpowiedzą, jak wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnięcia większych zysków. Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych – mówi Marcin Durzyński, Wiceprezes Zarządu Grupy WeNet.
Partnerzy strategiczni:
Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu.
Patronat medialny:
My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław.