Słońce grzeje, wakacje w pełni, a Wrocław kusi kolejną niebanalną atrakcją.
Przy Hali Stulecia stanął gigantyczny basen wypełniony po brzegi niebieskimi kulkami, niczym żywcem wyjęty z baśniowej krainy. To istna fontanna młodości, do której każdy, bez względu na wiek, może zanurzyć się i poczuć beztroską radość niczym dziecko!
Kulki zamiast wody? Czemu nie!
Pomysł na stworzenie basenu z kulkami zrodził się w głowach kreatywnych organizatorów popularnej marki napojów. To nie tylko świetny sposób na promocję nowej identyfikacji wizualnej i logo, ale przede wszystkim pretekst do stworzenia niezapomnianych wrażeń i oderwania się od codzienności.
Basen otwarty dla wszystkich
Dostęp do basenu jest całkowicie darmowy i otwarty dla każdego, bez względu na wiek. Jedyne, co należy zrobić, to przyjść do Hali Stulecia (ul. Wystawowa 1) od strony fontanny w godzinach od 10:00 do 22:00 i dać się ponieść fali zabawy. Atrakcja jest dostępna od 16 do 21 lipca.
Pepsi łączy ludzi i tworzy niezapomniane chwile
Akcja z gigantycznym basenem z kulkami to tylko jeden z wielu elementów letniej ofensywy marki Pepsi na polskim rynku. W ramach kampanii „Thirsty For More” mieszkańcy wielu miast mogą brać udział w różnorodnych akcjach ambientowych, takich jak immersyjne puszki czy gry terenowe. Wszystko po to, by łączyć ludzi, tworzyć niezapomniane chwile i dawać im radość.
Więcej zabawy na www.thirstyformore.pl
Szukasz więcej informacji o letnich akcjach Pepsi? Zajrzyj na stronę www.thirstyformore.pl, gdzie znajdziesz mnóstwo inspiracji do zabawy i odkryjesz, jak ugasić pragnienie nie tylko orzeźwiającym napojem, ale i dawką pozytywnych emocji.