Przedsiębiorcy stanowią aż 14% elektoratu w Polsce, czyli około 2,5 miliona osób. To silny głos, który może mieć decydujący wpływ na wynik zbliżających się wyborów parlamentarnych.
W związku z tym Business Centre Club (BCC) uruchamia kampanię #BCCnaWybory, której celem jest zachęcenie przedsiębiorców do aktywnego udziału w głosowaniu.
Kampania ma na celu:
- zachęcenie przedsiębiorców do głosowania,
- zwrócenie uwagi na potrzebę włączenia przedstawicieli biznesu do dyskusji o sytuacji gospodarczej kraju.
Najnowsze działania w ramach kampanii prowadzone są w mediach społecznościowych. Twarzami kampanii są eksperci BCC i przedsiębiorcy. W ramach kampanii #BCCnaWybory BCC podejmuje działania mające na celu realną poprawę sytuacji polskich przedsiębiorców.
Wśród podjętych aktywności znalazły się między innymi:
- raport BCC dla Gospodarki. Diagnoza i Rekomendacje,
- cykl spotkań przedwyborczych – Rozmowy o Gospodarce – z przedstawicielami wszystkich najważniejszych partii politycznych.
Źródło: Materiał prasowy