6.3 C
Wrocław
poniedziałek, 17 listopada, 2025

Marketing

5 strategii podnoszenia cen. Lekcje z kryzysu kawowego

Lekcje z kryzysu kawowego. 5 strategii podnoszenia cen bez utraty klienta Kiedy ceny surowca rosną o 50-80%, każda firma staje przed dylematem: podnieść ceny i...

Crafty w reklamie. Dlaczego rzemiosło jest ważniejsze niż kreacja?

Nagrody branżowe w reklamie: dlaczego crafty są ważniejsze niż kreacja? Pomysł to 50% sukcesu reklamy. Pozostałe 50% to rzemiosło (craft): reżyseria, zdjęcia, montaż i dźwięk....
reklama

3 mechanizmy gamifikacji. Lojalność klienta i psychologia

Gamifikacja w lojalności. Trzy psychologiczne mechanizmy, które działają (i dlaczego twój program ich nie ma) Rossmann zrobił grę w aplikacji. Żabka testuje automaty z elementami...

Rynek reklamy w Polsce. Trendy, AI i ESG zmieniają zasady gry

Rynek reklamy w Polsce – jak rozumieć trendy i wykorzystać je w biznesie Prawie trzy tysiące kontaktów reklamowych dziennie. Tyle razy przeciętny Polak spotyka się...

Rossmann x Kopi – nowe trendy w budowaniu lojalności klientów

Kiedy design spotyka emocje. Przypinki Rossmann x Kopi jako znak kultury nowej intymności. Czy można nosić na sobie dobre słowo? Przypinka stworzona przez projektantkę biżuterii...

Rossmann, hip-hop i dropy – marketing dla pokolenia Z

Rossmann, hip-hop i dropy. Jak budować relację z pokoleniem Z przez kulturę i aplikację? Limitowane edycje, cyfrowy alert i współpraca z raperami. Rossmann stawia na...

Media tradycyjne i twórcy. Strategia hybrydowa dla wzrostu firmy

Strategicze adaptacje. Jak media tradycyjne odnajdują nowe źródła wzrostu dzięki twórcom internetowym RMF FM właśnie zatrudniło Klaudię Sadownik. Ma ponad półtora miliona obserwujących, a jej...

Sklep jutra – AI, personalizacja i transformacja handlu detalicznego

Sztuczna inteligencja w sklepie. Dlaczego za trzy lata handel detaliczny będzie nie do rozpoznania Wyobraź sobie sklep, który wie, że jest środa, pada deszcz i...

Influencer marketing – Rebell Concept rozwija nowe usługi

Agencja Rebell Concept, znana z nieszablonowych rozwiązań w dziedzinie PR, eventów i brandingu, oficjalnie rozszerza swoją działalność o influencer marketing i management. To strategiczny krok,...

Akademia e-marketingu 2025 – bezpłatne szkolenia dla MŚP

Od ponad dekady Akademia e-marketingu stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w Polsce. Wydarzenie jest dedykowane małym i średnim przedsiębiorcom (MŚP). W tym roku,...

KTR – 6 wzorców nagradzanych kampanii reklamowych w Polsce

Co wyróżnia zwycięzców KTR. Dekonstrukcja wzorców nagradzanych kampanii Konkurs Klubu Twórców Reklamy to nie tylko ceremonia rozdania nagród. To coś znacznie ważniejszego: barometr pokazujący, co...

Sara James i Rossmann – kampania o samoakceptacji

Rossmann po raz kolejny udowadnia, że jego misja wykracza poza sprzedaż kosmetyków. Tym razem marka nawiązała współpracę z młodą, utalentowaną artystką Sarą James, aby...

5 Mechanizmów, które wygrywają Effie i IAB MIXX. Wzorce retail

Jak retail wygrywa w konkursach. I dlaczego to ma znaczenie dla twojego biznesu Rossmann wie coś, czego większość marek nie rozumie: nagrody w konkursach marketingowych...

Ekstremalne PR w epoce digital – case study Nissan

Nissan rzucił SUV-em z 65 metrów. Dlaczego ekstremalne PR wciąż działa w epoce digital? W czasach, kiedy marki walczą o uwagę scrollujących użytkowników wydając miliony...

Kuba Błaszczykowski i Rossmann promują samoakceptację

Kuba Błaszczykowski, legenda polskiego futbolu, staje się twarzą kampanii Rossmanna promującej ideę self-care i samoakceptacji. W najnowszym spocie piłkarz dzieli się swoimi refleksjami na...

Koleje Dolnośląskie – makieta Lego inspiruje w Legnicy

Jak budować markę przez kreatywność - Koleje Dolnośląskie i makieta z Lego Koleje Dolnośląskie odsłoniły pierwszą w Polsce publicznie dostępną makietę kolejową zbudowaną w całości...

WSP Społem wspiera lemury na Madagaskarze – strategia CSR

Od niedźwiedzi do lemurów - jak WSP „Społem" buduje markę przez wartości Co łączy polskiego producenta majonezu z ginącymi lemurami na Madagaskarze? Historia zaczęła się...

Targi, konferencje, szkolenia

Znajdź kluczowe targi i konferencje. Inwestuj w siebie i buduj swoją pozycję w branży.

POLECANE WYDARZENIA

reklama
reklama

5 strategii podnoszenia cen. Lekcje z kryzysu kawowego

Lekcje z kryzysu kawowego. 5 strategii podnoszenia cen bez utraty klienta Kiedy ceny surowca rosną o 50-80%, każda firma staje przed dylematem: podnieść ceny i...

Crafty w reklamie. Dlaczego rzemiosło jest ważniejsze niż kreacja?

Nagrody branżowe w reklamie: dlaczego crafty są ważniejsze niż kreacja? Pomysł to 50% sukcesu reklamy. Pozostałe 50% to rzemiosło (craft): reżyseria, zdjęcia, montaż i dźwięk....