Projekt dACH! Dominikańska został nagrodzony złotą statuetką w kategorii „Wydarzenie Roku” w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży Retail – PRCH Retail Awards.
W ścisłej rywalizacji wzięły udział dwie aplikacje zgłoszone przez G City (dawniej Atrium European Real Estate) – wspomniany dACH! Dominikańska oraz nominowany do konkursu Dyrektor Centrum Handlowego Promenada Tomasz Hoffman w kategorii „Dyrektor Roku”.
Wyjątkowe miejsce spotkań
dACH! Dominikańska to wyjątkowe miejsce spotkań i pozytywnych wrażeń, znajdujące się na dachu Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu. Oferuje przepiękny widok na centrum miasta, strefę barową i punkt gastronomiczny. Powstało ono poprzez oryginalną aranżację zwykłego, użytkowego parkingu zewnętrznego na czwartym piętrze.
Tematyczne wydarzenia
Tymczasowa przestrzeń eventowa stała się sceną dla wydarzeń o różnej tematyce, dedykowanych bez względu na wiek wszystkim wrocławianom oraz turystom. Można tu znaleźć koncerty, warsztaty, pokazy filmowe, spotkania z ciekawymi ludźmi i wiele innych. dACH! Dominikańska wpisała się w trend, w którym coraz więcej osób chce doznawać ciekawych przeżyć, spotykać interesujących ludzi i spędzać miło czas ze znajomymi i rodziną.
Rozwiązanie problemów Galerii Dominikańskiej
Jury konkursu PRCH Retail Awards doceniło projekt dACH! Dominikańska za niezwykle oryginalny pomysł i wyjątkową realizację, będącą odpowiedzią na wyzwania z jakimi mierzy się Galeria Dominikańska. Są nimi brak przestrzeni na wydarzenia rozrywkowe wewnątrz obiektu oraz bliskość starego miasta, które oferuje wrocławianom setki interesujących wydarzeń.
Unikalna lokalizacja
dACH! stał się jedynym w skali rynku eventem realizowanym w niepowtarzalnej formule non stop. Wyjątkowość projektowi nadało przede wszystkim miejsce jego realizacji. Odległy, niezadaszony fragment parkingu na czwartej kondygnacji budynku, stał się jedną z najbardziej gorących letnich miejscówek we Wrocławiu. Przyciągnął tysiące klientów i odmłodził wizerunek centrum.
Podsumowanie
Projekt dACH! Dominikańska to doskonały przykład tego, jak można wykorzystać nietypową przestrzeń, aby stworzyć wyjątkowe miejsce spotkań i wydarzeń. Dzięki temu projektowi Galeria Dominikańska zyskała nową, atrakcyjną ofertę dla klientów i odmłodzona swój wizerunek.
Źródło: Materiał prasowy