dmTECH, spółka IT należąca do dm-drogerie markt, otwiera swój pierwszy międzynarodowy oddział w Polsce.
Głównym celem oddziału będzie wsparcie technologiczne klientów i pracowników drogerii dm oraz wdrażanie nowych projektów IT.
dmTECH to firma, która odpowiada za technologiczne wsparcie wszystkich procesów w dm-drogerie markt. W Polsce oddział będzie zajmował się m.in.:
- wsparciem sklepów online i mobilnych aplikacji,
- systemami POS,
- systemem płatności dmPAY,
- wszelkimi procesami dm, które mogą być wsparte przez technologię.
Polscy pracownicy IT są wysoko oceniani, potwierdza to także dotychczasowa praca naszych kolegów z tego kraju w ramach dmTECH – mówi Stephan Seitz, szef departamentu Consumer Technology w dmTECH i Site Manager dmTECH w Polsce. – Również Wrocław, miasto, w którym wchodząc do Polski drogeria otworzyła swój pierwszy sklep oraz gdzie mieści się jej siedziba, okazał się dla nas niezwykle atrakcyjną lokalizacją. To miasto przyciąga uzdolnionych ludzi i łączy na co dzień świat biznesu, technologii, nauki i kultury stwarzając idealne warunki do rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć. Wrocław to także jeden z najprężniejszych ośrodków edukacji i rozwoju technologicznych w tej części Europy, z silnym potencjałem akademickim – dodaje Seitz.
Otwarcie pierwszego międzynarodowego oddziału dmTECH w Polsce to ważne wydarzenie dla polskiej branży IT. Spółka poszukuje ekspertów w różnych dziedzinach, oferując im atrakcyjne warunki pracy i rozwoju.
Źródło: Materiał prasowy