Grupa eSky, właściciel platformy do rezerwacji podróży, wchodzi na kolejny poziom relacji biznesowych z największym greckim przewoźnikiem lotniczym – AEGEAN.
Dzięki wdrożenia najnowszej wersji 21.3 NDC, klienci Grupy eSky na całym świecie mogą korzystać z szerszej oferty i bardziej przejrzystych informacji o usługach oferowanych przez AEGEAN.
NDC to cyfrowy model sprzedaży detalicznej opracowany przez IATA. Technologia ta pozwala liniom lotniczym na bezpośrednią integrację z platformami rezerwacji podróży, umożliwiając dostęp do pełnej oferty usług i cen.
Wdrożenie NDC przez Grupę eSky i AEGEAN to kolejny krok milowy w rozwoju współpracy między tymi dwoma firmami. Dzięki temu rozwiązaniu klienci Grupy eSky mają dostęp do następujących korzyści:
- Szersza oferta: klienci mogą wybierać spośród większej liczby taryf i usług oferowanych przez AEGEAN.
- Bardziej przejrzyste informacje: klienci otrzymują bardziej szczegółowe informacje o dostępności miejsc, cenach i zasadach przewozu bagażu.
- Łatwiejsza rezerwacja: proces rezerwacji jest bardziej intuicyjny i szybszy.
Źródło: eSky.pl