Konsumenci w Polsce coraz częściej mają problemy z zakupionymi produktami i usługami. Fundacja Konsumentów uruchomiła nowy serwis, który ma pomóc w reklamacjach konsumenckich.
Fundacja Konsumentów uruchomiła nowy serwis internetowy Konsumersi.pl. Serwis ten umożliwia konsumentom bezpłatne i szybkie zgłoszenie do firmy spornej sprawy, a także upublicznienie jej.
Według badania przeprowadzonego przez Fundację Konsumentów, aż 33% polskich konsumentów doświadczyło problemów związanych z zakupionymi produktami i usługami. Spośród tych, którzy podjęli w tej sytuacji działanie, 23% nie było zadowolonych z osiągniętych rezultatów.
Serwis Konsumersi.pl ma na celu ułatwienie konsumentom dochodzenia swoich praw. Wypełnienie formularza zgłoszenia zajmuje tylko kilka minut, a serwis nie wymaga od konsumentów wiedzy prawnej.
Dodatkowo, serwis umożliwia konsumentom upublicznienie swojej sprawy. Dzięki temu, firma, która nie chce rozwiązać sporu polubownie, może zostać zmuszona do podjęcia działań.
Źródło: PAP MediaRoom