LinkedIn, jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych dla profesjonalistów, wprowadziła nową funkcję, która ułatwi użytkownikom kontakt z markami.
Od teraz możliwe jest wysyłanie bezpośrednich, prywatnych wiadomości do profili firmowych. Aby skorzystać z nowej funkcji, należy wybrać profil firmy, do której chcemy wysłać wiadomość. Następnie, w menu rozwijanym, należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- prośba o usługę,
- prośba o prezentację,
- wsparcie,
- kariera,
- inne.
Po wybraniu tematu rozmowy, wystarczy wpisać wiadomość i wysłać ją.
Jakie korzyści przynosi nowa funkcja?
Nowa funkcja LinkedIn przynosi wiele korzyści zarówno dla użytkowników, jak i dla marek.
Użytkownicy zyskują możliwość bezpośredniego kontaktu z markami, bez konieczności przechodzenia przez skomplikowany proces. Dzięki temu mogą uzyskać informacje, o które pytają, szybko i łatwo.
Marki mogą natomiast łatwiej i sprawniej obsługiwać klientów i potencjalnych pracowników. Dzięki nowej funkcji mogą odpowiedzieć na pytania, przyjąć wnioski o pracę lub zaproponować współpracę.
Jak korzystać z nowej funkcji?
Aby skorzystać z nowej funkcji LinkedIn, należy wykonać następujące kroki:
- Zaloguj się do swojego konta.
- Znajdź profil firmy, do której chcesz wysłać wiadomość.
- Kliknij w ikonę „Wyślij wiadomość”.
- Wybierz odpowiedni temat rozmowy.
- Wpisz wiadomość i kliknij w przycisk „Wyślij”.