2.1 C
Wrocław
wtorek, 18 marca, 2025
Strona głównaBiznesEkologia | ESG | OZEKaufland podpowiada, jak nie marnować żywności
reklama

Kaufland podpowiada, jak nie marnować żywności

-

Kaufland, sieć handlowa, rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii edukacyjnej „Marnowanie? Nie mam w planie!”. Kampania ma na celu uświadomić konsumentom, jak ograniczyć marnowanie żywności.

Marnowanie żywności to jeden z największych wyzwań współczesnego świata. Szacuje się, że w Polsce marnuje się rocznie około 4,8 mln ton żywności, z czego 60% pochodzi z gospodarstw domowych.

Kaufland podejmuje szereg działań, aby ograniczyć marnowanie żywności. W sklepach sieci funkcjonuje zautomatyzowany system gospodarki towarowej, który pozwala oszacować ilość towaru do zapotrzebowania danego marketu. Sieć optymalizuje także swoje procesy logistyczne, przekazuje niesprzedane produkty potrzebującym oraz prowadzi działania edukacyjne.

W ramach najnowszej kampanii Kaufland zwraca uwagę na następujące kwestie:

  • Planowanie zakupów: Przed wyjściem do sklepu warto zrobić listę zakupów, aby uniknąć kupowania nadmiaru jedzenia.
  • Rozróżnianie dat ważności: Data minimalnej trwałości to termin, do którego produkt zachowuje swoje najlepsze właściwości smakowe i odżywcze. Data przydatności do spożycia to termin, do którego produkt jest bezpieczny do spożycia.
  • Korzystanie z resztek: Resztki jedzenia można wykorzystać do przygotowania nowych potraw.

Kampania Kaufland realizowana jest w różnych kanałach: w sklepach, mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz w mediach tradycyjnych.

Źródło: Kaufland

Masz newsa, pomysł na artykuł, który mógłby zainteresować naszych czytelników? Pisz śmiało na redakcja@forcenews.pl.

reklama

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

Patronat medialny

POLECANE WYDARZENIA