Sieć Kaufland rozpoczęła nową kampanię employer brandingową pod hasłem „Kaufland – więcej niż myślisz”.
Cała kampania, utrzymana jest w nieformalnej stylistyce. Skupia się na idei, że Kaufland to więcej niż tylko praca, a ambasadorowie marki reprezentują różnorodność i pasje pracowników sieci.
Ambasadorami marki są pracownicy. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano 25 bohaterów kampanii, którzy zostali zaproszeni na profesjonalną sesję fotograficzną. Ambasadorzy podkreślają różne aspekty pracy w Kauflandzie. Pracownicy doceniają przede wszystkim wysokość wynagrodzenia oraz szeroki zakres benefitów, które zapewniają stabilność zawodową. Duże znaczenie ma również rozwój zawodowy i równowaga między pracą a życiem osobistym.
W najnowszej kreacji mówimy językiem korzyści, w prosty sposób pokazując, że wybór naszej firmy jako pracodawcy jest szansą nie tylko na realny rozwój zawodowy i konkurencyjne w branży zarobki, ale przede wszystkim pozwala skutecznie realizować się w sferze prywatnej. Dowodem na to są ambasadorzy, nasi pracownicy, którzy zdecydowali się zaprezentować siebie i firmę w kampanii. Muszę przyznać, że liczba osób, które chciały podzielić się swoimi odczuciami, przerosła nasze oczekiwania – zaznacza Kalina Kordalska, dyrektor Działu Relacji Pracowniczych w Kaufland.
Kampania obejmuje różne kanały komunikacji, w tym spoty radiowe, billboardy oraz aktywności w mediach społecznościowych, takich jak Tik-Tok, Instagram, LinkedIn i Facebook. Dodatkowo, na stronie www.kariera.kaufland.pl dostępna jest dedykowana podstrona poświęcona kampanii. Planowany jest również spot filmowy, który będzie komunikowany w kanałach digitalowych.
Źródło: Kaufland