Kaufland jest laureatem nagrody specjalnej MSC za najlepsze działania komunikacyjne w Polsce.
Sieć została doceniona za działania edukacyjne i informacyjne, które zwiększają świadomość konsumentów na temat zrównoważonego rybołówstwa.
Kaufland od wielu lat wspiera organizację Marine Stewardship Council, która promuje zrównoważone rybołówstwo i ochronę ekosystemów wodnych. Sieć jest jednym z największych sprzedawców produktów z certyfikatem MSC w Polsce. W 2021 r. liczba artykułów z tym certyfikatem w sklepach Kaufland wzrosła o ponad 30 proc. Ponad jedną trzecią produktów ze znakiem MSC w sklepach detalisty stanowią artykuły marek własnych – m.in. K-Classic.
Kaufland jako jedyny w Polsce wziął udział we wszystkich kampaniach marketingowych MSC w ostatnich latach. Sieć aktywnie promowała działania związane z zachowaniem różnorodności mórz i oceanów nie tylko oferując w swoim asortymencie ryby ze znakiem MSC, ale również edukując klientów na temat samego certyfikatu. Te ambitne działania i aktywna postawa jak najbardziej zasługują na tytuł Marketing Champion – wyjaśnia Anna Dębicka, dyrektorka Programu MSC w Polsce i Europie Centralnej.
W ramach działań komunikacyjnych, Kaufland publikuje artykuły i materiały edukacyjne dotyczące zrównoważonego rybołówstwa na swojej stronie internetowej i w mediach społecznościowych. Sieć współpracuje również z organizacjami pozarządowymi, które promują ochronę mórz i oceanów.
Nagroda MSC jest dla Kaufland potwierdzeniem zaangażowania firmy w ochronę środowiska naturalnego. Sieć planuje w dalszym ciągu rozwijać asortyment produktów zrównoważonych i edukować konsumentów na temat zrównoważonego rybołówstwa.
Źródło: Kaufland