9.2 C
Wrocław
sobota, 12 października, 2024
Strona głównaBiznesMarketingLG prezentuje nową identyfikację wizualną
patronat medialny

LG prezentuje nową identyfikację wizualną

-

LG Electronics zapowiada nową strategię marki. Celem jest wzmocnienie pozycji firmy na globalnym rynku i przekształcenie jej w kultową markę.

Kluczowym elementem tej transformacji jest odświeżona identyfikacja wizualna, która podkreśla wartości firmy. Dodatkowo zapewnia spójne doświadczenie we wszystkich punktach kontaktu z klientami.

Interaktywna tożsamość w erze cyfrowej

W sercu nowej identyfikacji wizualnej LG znajduje się odświeżone logo, które ożywa w przestrzeni cyfrowej dzięki animacjom. Symbol marki, składający się z liter „L” i „G”, może wykonywać osiem unikalnych ruchów, w tym kiwać głową, obracać się i mrugać. Dzięki temu logo staje się bardziej dynamiczne i angażujące, przyciągając uwagę użytkowników i wita ich przyjaznym uśmiechem.

Paleta kolorów tętniąca życiem

Oprócz charakterystycznego czerwonego koloru, LG wprowadza bardziej energetyczny odcień – LG Active Red. Nowa paleta kolorów obejmuje również gradienty w kolorach LG Active Red, białym i czarnym, zapewniając różnorodność i elastyczność w dopasowaniu do specyfiki każdego produktu lub usługi.

Sztandarowy slogan Life’s Good w nowej odsłonie

LG zaprojektowało również nowy styl pisma dla sloganu „Life’s Good”, który będzie szerzej wykorzystywany na opakowaniach produktów. Czcionka zawiera kształty inspirowane różnymi urządzeniami LG, symbolizując połączenie technologii z codziennym życiem i dążenie do zapewniania klientom lepszego życia.

Masz newsa, pomysł na artykuł, który mógłby zainteresować naszych czytelników? Pisz śmiało na redakcja@forcenews.pl.

reklama

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

POLECANE WYDARZENIA