niedziela, 14 kwietnia, 2024
patronat medialny
Strona głównaKulturamBank partnerem tytularnym Nowych Horyzontów

mBank partnerem tytularnym Nowych Horyzontów

-

reklama

Po blisko sześciu latach przerwy Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty znów zyskuje partnera tytularnego. Od tego roku zapraszamy do Wrocławia na MFF mBank Nowe Horyzonty.

To rozwinięcie współpracy nawiązanej w 2019 roku, w ramach których mBank będzie wspierał Nowe Horyzonty na wielu płaszczyznach. Dziś mamy również przyjemność zaprezentować identyfikację wizualną towarzyszącą 23. odsłonie festiwalu. Festiwal potrwa od 20-30 lipca stacjonarnie i do 6 sierpnia online.

Więcej dobrego kina

Partnerstwo tytularne to rozwinięcie współpracy rozpoczętej w ramach 19. MFF Nowe Horyzonty. W kolejnych latach współpraca była rozbudowywana m.in. w zakresie działań programowych, technologicznych i promocyjno-marketingowych.

 Cieszymy się, że od teraz w nazwie tego świetnego festiwalu pojawia się także nasza marka. Z radością zapraszamy na Międzynarodowy Festiwal Filmowy mBank Nowe Horyzonty. Podpisanie umowy o partnerstwie tytularnym to zwieńczenie czteroletniej, owocnej współpracy – mówi Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu bankowości detalicznej mBanku. – Nasi klienci to ludzie ciekawi otaczającego ich świata, rozwijający się, aktywni i przedsiębiorczy. Chodzą do kina, jeżdżą na festiwale, a my jesteśmy tam razem z nimi – dodaje Rafał Jakubowski.

Współpraca przy festiwalu to dopiero początek. mBank będzie wspierać również ogólnopolską dystrybucję kinową Stowarzyszenia Nowe Horyzonty oraz „wszystkie stany kina”. To organizowany przez SNH American Film Festival.

Udana współpraca pomiędzy Nowymi Horyzontami i mBankiem trwa już od kilku lat. Warto podkreślić, że podpisana w tym roku umowa trzyletnia znacząco wpłynie na stabilizację festiwalu w dłuższej perspektywie. W tych niepewnych czasach to wielka wartość. Cieszymy się bardzo, że pozyskaliśmy tak zaufanego partnera tytularnego, który będzie rozwijał z nami nie tylko festiwale, ale również liczne działania dystrybucyjne. Dzięki temu nasza współpraca będzie całoroczna – podkreśla Marcin Pieńkowski, dyrektor festiwalu Nowe Horyzonty.

Kinoscalanie. Oto tegoroczna identyfikacja wizualna Nowych Horyzontów

Choć Nowe Horyzonty są tylko jedne, to nie ma jednego festiwalu. Przez kilkanaście festiwalowych dni, w samym sercu Wrocławia, krzyżuje się tysiące optyk, spojrzeń i interpretacji. A przede wszystkim wiele kolorowych charakterów, które wspólnie składają się na nowohoryzontową mozaikę.

mBank Nowe Horyzonty - plakat
mBank Nowe Horyzonty – plakat (mat. prasowy)

Wrocławski festiwal jest więc celebracją różnorodności – na ekranie i poza nim – spójnej w swojej (pięknej!) niespójności. To właśnie mnogość różnych doświadczeń i wrażliwości owocuje Nowymi Horyzontami. Te tropy znalazły swoje odbicie w tegorocznym haśle „Kinoscalanie” oraz identyfikacji wizualnej, stworzonej przez Katarzynę Dudziec, Jerzego Skakuna oraz Joannę Górską ze studia Homework, we współpracy z Michałem Wekslerem i Juliuszem Pawłowskim ze Stowarzyszenia Nowe Horyzonty.

Źródło: UM Wrocław

patronat medialny
patronat medialny

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

POLECAMY

[WYWIAD] Jak zbudować biznes na turystyce w Azji Południowo-Wschodniej?

[WYWIAD] Jak zbudować biznes na turystyce w Azji Południowo-Wschodniej?

Azja Południowo-Wschodnia to region pełen tajemnic, kontrastów i zapierających dech w piersiach widoków. Od tętniących życiem metropolii po idylliczne plaże i egzotyczne dżungle, każdy...