12.6 C
Wrocław
czwartek, 18 kwietnia, 2024
reklama
Strona głównaBiznesPasaż Grunwaldzki rozwija współpracę z Grupą CCC

Pasaż Grunwaldzki rozwija współpracę z Grupą CCC

-

Pasaż Grunwaldzki, należący do EPP, odświeża ofertę handlową i wprowadza innowacyjne rozwiązania omnikanałowe. Salon eobuwie.pl z Grupy CCC, połączony z MODIVO, wzmacnia segment modowo-obuwniczy w centrum handlowym. Nowy koncept znajduje się na parterze wrocławskiego centrum.

Ostatnie dane dot. sprzedaży detalicznej towarów potwierdzają, że Polacy nieustająco chętnie dokonują zakupu odzieży i obuwia. Pasaż Grunwaldzki, jedno z największych centrów handlowych na Dolnym Śląsku, odpowiada na te trendy, rozwijając współpracę z Grupą CCC.

Strategia rozwoju naszego centrum handlowego zakłada stałe uatrakcyjnianie oferty, która dzięki swojej kompleksowości i różnorodności, przyciąga do Pasażu Grunwaldzkiego wrocławskich klientów. Już czeka na nich nowo otwarty salon eobuwie.pl ze specjalną strefą MODIVO. Ten unikalny koncept sklepu stacjonarnego przypadnie do gustu konsumentom, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, a przy tym dokonywać zakupów szybciej i wygodniej przy wykorzystaniu nowych technologii. To jednak nie koniec zmian – w planach mamy kolejne debiuty, które już niedługo ogłosimy – mówi Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Innowacyjny koncept eobuwie.pl połączony ze strefą MODIVO wyróżnia się przede wszystkim pełną cyfryzacją i wykorzystaniem walorów sprzedaży wielokanałowej. W lokalu można kupić zarówno buty, akcesoria i dodatki z asortymentu eobuwie.pl oraz ubrania marek dostępnych w MODIVO. Produkty nie są eksponowane na sklepowych półkach czy wieszakach. Zamiast nich w lokalu umieszczono tablety, na których można przeglądać ofertę i zamawiać odpowiednie modele do przymierzenia na miejscu. W przestronnych przebieralniach klienci mogą skorzystać z dodatkowych funkcji ułatwiających zakupy, np. zmiany oświetlenia w zależności od pory dnia, a także z doradztwa doświadczonego personelu.

Propozycja eobuwie.pl ze strefą MODIVO uwzględnia ponad 5 tysięcy produktów. Klienci mogą też skorzystać z dostępnych udogodnień, np. skanera stóp 3D esize.me, który pomoże dobrać odpowiedni rozmiar obuwia oraz usługi „Przymierz zanim zapłacisz”, pozwalającej wybierać garderobę z poszerzonej oferty online, przymierzać stacjonarnie i decydować o zakupie na miejscu w sklepie.

Źródło: EPP

patronat medialny
patronat medialny
patronat medialny

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

POLECAMY

Przemoc? Nie jesteś sama! Czatbotka Viktoria pomoże

Przemoc? Nie jesteś sama! Czatbotka Viktoria pomoże

Fundacja Feminoteka, znana z walki o prawa kobiet, uruchomiła Viktorię. To innowacyjny czatbot, który działa w aplikacji WhatsApp i oferuje natychmiastowy oraz anonimowy dostęp do...