Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, ogłosił nowego ambasadora – Piotra Żyłę, jednego z najbardziej utytułowanych i lubianych polskich skoczków narciarskich.
To strategiczny ruch, który wzmacnia wizerunek LOTTO jako marki wspierającej największe gwiazdy polskiego sportu.
Dlaczego Piotr Żyła to idealny ambasador LOTTO?
Piotr Żyła to nie tylko wybitny sportowiec, ale także ikona polskiego skoków narciarskich, znany z charakterystycznego uśmiechu i niezwykłej charyzmy. Jego osiągnięcia mówią same za siebie:
- Dwukrotny indywidualny mistrz świata (Oberstdorf 2021, Planica 2023)
- Siedem medali mistrzostw świata, w tym złoto drużynowo w Lahti (2017)
- Brązowy medal drużynowych mistrzostw świata w lotach
- 23 podium w Pucharze Świata
- Wicemistrz 65. Turnieju Czterech Skoczni
Żyła od lat utrzymuje się w światowej czołówce, a jego styl i osobowość sprawiają, że jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców.
Współpraca na wielu płaszczyznach
W ramach umowy Żyła będzie występował z logotypem LOTTO na kasku i czapce podczas oficjalnych zawodów. To jednak nie wszystko – w przyszłości weźmie udział w specjalnych akcjach promocyjnych, w tym w obchodach 70-lecia Totalizatora Sportowego.
LOTTO – 70 lat wspierania polskiego sportu
Totalizator Sportowy od siedmiu dekad aktywnie inwestuje w rozwój sportu w Polsce. Dzięki środkom przekazywanym przez spółkę wybudowano lub zmodernizowano setki tysięcy obiektów sportowych w całym kraju.
- Wsparcie dla młodych talentów – programy stypendialne i szkoleniowe
- Partnerstwa z federacjami i klubami – m.in. PZPN, PZSN
- Promocja zdrowego stylu życia – kampanie społeczne
Nowa era współpracy LOTTO ze sportowcami
Dołączając do takich gwiazd jak Robert Lewandowski czy Iga Świątek, Piotr Żyła staje się częścią elitarnego grona ambasadorów LOTTO. To sygnał, że marka stawia na liderów swoich dyscyplin, którzy są wzorem dla kolejnych pokoleń.
Czy w przyszłości zobaczymy więcej takich współprac? Wszystko wskazuje na to, że LOTTO nie zwalnia tempa i będzie nadal angażować się w promocję polskiego sportu na arenie międzynarodowej.