9.1 C
Wrocław
sobota, 22 marca, 2025
Strona głównaBiznesMarketingRobert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami DrWitt
reklama

Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny ambasadorami DrWitt

-

Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny – dwaj wybitni reprezentanci Polski, zawodnicy FC Barcelony oraz prawdziwe ikony futbolu – zostali ambasadorami marki DrWitt.

Ta strategiczna współpraca to nie tylko promocja napojów izotonicznych, ale również podkreślenie wartości, jakimi kierują się sportowcy – wytrwałość, ambicja i nieustanna chęć bycia najlepszym.

„BE A LEGEND” – kampania dla tych, którzy pragną czegoś więcej

Nowa kampania DrWitt, opatrzona hasłem „BE A LEGEND”, ma inspirować do przekraczania własnych granic. By zostać legendą, nie wystarczy jeden wygrany mecz, jeden celny strzał czy udana interwencja. Prawdziwe mistrzostwo buduje się latami, poprzez konsekwentną pracę, pasję i poświęcenie. Takie właśnie podejście uosabiają Robert Lewandowski i Wojciech Szczęsny – zawodnicy, którzy od lat należą do światowej elity i inspirują kolejne pokolenia.

Obaj piłkarze doskonale wpisują się w filozofię marki DrWitt – nieustannego doskonalenia, dbałości o kondycję i motywowania innych do podejmowania wyzwań. Wspólnie z marką zachęcają do aktywnego trybu życia oraz świadomego wyboru napojów funkcjonalnych, które wspierają organizm w osiąganiu najlepszych wyników.

DrWitt Isotonic Drink – nie tylko dla profesjonalistów

DrWitt Isotonic Drink to produkt skierowany do osób aktywnych – sportowców, pasjonatów ruchu oraz każdego, kto chce dbać o swoje zdrowie i formę. W jego składzie nie znajdziemy konserwantów, ale za to bogaty zestaw minerałów i witamin, wspomagających regenerację i optymalne nawodnienie organizmu. Oprócz izotoników, marka oferuje również elektrolity, wody witaminowe i żele energetyczne – idealne dla osób, które stawiają na zdrowy styl życia i ciągły rozwój.

Lewandowski i Szczęsny doskonale rozumieją, jak kluczowe jest odpowiednie nawodnienie i dbałość o organizm. Ich współpraca z DrWitt to nie tylko element kampanii marketingowej, ale przede wszystkim autentyczne przesłanie o znaczeniu zdrowych nawyków, determinacji i dążenia do sukcesu.

Sięgaj wyżej, twórz własną legendę

Kampania „BE A LEGEND” ma przypominać, że każdy może stać się legendą – nie tylko w sporcie, ale i w życiu codziennym. Liczy się pasja, wytrwałość i konsekwentne dążenie do celu. Marka DrWitt, razem z nowymi ambasadorami, zachęca do przekraczania własnych ograniczeń i podejmowania wyzwań, bo to właśnie one kształtują prawdziwe legendy.

Lewandowski i Szczęsny od lat inspirują kibiców swoją grą i charakterem. Teraz, jako twarze DrWitt, motywują do tego, by każdy sięgał po swoje marzenia i tworzył własną historię sukcesu. Bo prawdziwa legenda to nie tylko wynik – to droga, jaką się przebyło, by dotrzeć na szczyt.

Masz newsa, pomysł na artykuł, który mógłby zainteresować naszych czytelników? Pisz śmiało na redakcja@forcenews.pl.

reklama

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

Patronat medialny

POLECANE WYDARZENIA