11.4 C
Wrocław
sobota, 22 marca, 2025
Strona głównaBiznesSamochód służbowy - wizytówka firmy?
reklama

Samochód służbowy – wizytówka firmy?

-

Samochód służbowy to nieodłączny element wielu firm. Nie tylko ułatwia wykonywanie obowiązków służbowych, ale może też mieć wpływ na wizerunek przedsiębiorstwa.

Z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów wynika, że 67% przedstawicieli najmniejszych polskich firm uważa, że samochód służbowy stanowi wizytówkę firmy. Taka opinia jest podzielana głównie w małych firmach (80%), a najmniej przekonani są do tego mikro przedsiębiorcy (62%).

Co więcej, co drugi respondent (53%) uważa, że klienci zwracają uwagę na samochód firmowy. Taka opinia jest podzielana głównie w małych firmach (67%).

Samochód służbowy może mieć wpływ na wizerunek firmy, zarówno pozytywny, jak i negatywny. Dlatego warto wybierać go z rozwagą.

Jakie czynniki są brane pod uwagę przy wyborze samochodu służbowego?

Przy wyborze samochodu służbowego przedsiębiorcy najczęściej kierują się aspektami praktycznymi i ekonomicznymi. Do najczęściej branych pod uwagę czynników należą:

  • Cena samochodu (44%)
  • Ekonomia spalania (37%)
  • Koszty eksploatacji auta (37%)

Estetyka, prestiż czy nowoczesność samochodu są ważniejsze dla mniejszej części przedsiębiorców. Dopiero na trzecim miejscu znalazł się czynnik, który można uznać za prestiżowy – marka samochodu (29%).

Źródło: PZWLP

Masz newsa, pomysł na artykuł, który mógłby zainteresować naszych czytelników? Pisz śmiało na redakcja@forcenews.pl.

reklama

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

Patronat medialny

POLECANE WYDARZENIA