Wzmocnienie pozycji rynkowej i przyspieszenie globalnego rozwoju handlu. Takie cele stawia Grupa Selena, która powołała Waltera Brattingę na stanowisko Członka Zarządu ds. Handlowych.
Doświadczony menadżer z imponującym dorobkiem w branży chemicznej i FMCG dołącza do firmy w kluczowym momencie jej rozwoju, otwierając nowy rozdział w historii Seleny.
Strategiczny transfer
Nominacja Waltera Brattingi to przemyślany ruch ze strony Grupy Selena. Brattinga posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu, a jego know-how w zakresie współpracy B2B i B2C jest nieocenione. Szerokie kompetencje w strategii biznesowej i rozwoju, zarządzaniu marką i portfolio produktowym czynią go idealnym kandydatem na stanowisko Członka Zarządu ds. Handlowych.
Przed dołączeniem do Grupy Selena Brattinga z sukcesem kierował Grupą Coram. Ponadto przez ponad 20 lat pracował w koncernie Henkel. Pełnił m.in. funkcję dyrektora marketingu w Henkel China, a także dyrektora generalnego działu klejów konsumenckich w brytyjskim oddziale firmy. Swoją karierę rozpoczął jako Brand Manager w Moët Hennessy Netherlands, gdzie zarządzał takimi markami jak Dom Pérignon, Moët & Chandon i Hennessy.
Brattinga słynie z umiejętności zarządzania zespołami, koordynacji zmian i wdrażania innowacji. Pod jego kierownictwem firmy nie tylko osiągają imponujące wyniki, ale także znacząco przyczyniają się do sukcesu swoich klientów i partnerów.