Święta Bożego Narodzenia to czas magii, prezentów i… dobrych uczynków.
W tym roku, podobnie jak przez ostatnie 19 lat, możemy połączyć przyjemne z pożytecznym, wybierając wyjątkowy podarunek dla bliskich. Mowa o akcji „Podaruj misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy”, która znów zawitała do polskich domów.
Tegoroczna edycja przynosi prawdziwą modową ucztę. Cztery duety gwiazd i projektantów stworzyły misie, które nie tylko zachwycają wyglądem, ale przede wszystkim niosą ze sobą szczytny cel. Julia Kamińska i Łukasz Jemioł postawili na elegancję i stworzyli śnieżnobiałą misię w pudroworóżowej sukience. Z kolei Magda Gessler, wraz z marką MMC, zaprojektowała misiową wersję siebie – w charakterystycznej dla siebie, kolorowej stylizacji.
Ola Adamska i Dawid Woliński postawili na wygodę i stworzyli misią w uroczym, błękitnym szlafroku. Natomiast Damian Michałowski i Tomasz Ossoliński zaprojektowali jedynego męskiego misia w kolekcji, idealnego na zimowe wieczory.
Moda i dobroczynność – idealne połączenie
Co łączy wszystkie te projekty? Oprócz niezaprzeczalnego talentu ich twórców, jest to przede wszystkim chęć niesienia pomocy. Cały dochód ze sprzedaży misiów zostanie przeznaczony na szczytny cel, który co roku jest inny. To sprawia, że każdy zakup to nie tylko podarunek dla bliskiej osoby, ale także gest solidarności i wsparcia dla potrzebujących.
Wybierając misia, nie tylko sprawiamy radość osobie obdarowanej, ale także przyczyniamy się do stworzenia lepszego świata. To piękna inicjatywa, która pokazuje, że moda może mieć moc zmieniania świata na lepsze.
Gdzie kupić misia?
Misie będą dostępne już na początku grudnia w drogeriach Rossmann oraz na stronie internetowej sieci. Cena jednego misia to 65 złotych.
Akcja „Podaruj misia” to nie tylko świetna okazja na zakup oryginalnego prezentu, ale także szansa na dokonanie dobrego uczynku. Wybierając misia, wspieramy potrzebujących i pokazujemy, że dobro zawsze zwycięża.