Współpraca fundacji edukacyjnej Ogólnopolski Operator Oświaty i centrum elektrotechniki dla profesjonalistów TIM.pl zaowocowała wyjątkową inicjatywą na rzecz dzieci z trudnościami logopedycznymi.
Blisko 30% dzieci w polskich placówkach edukacyjnych boryka się z problemami logopedycznymi. Ignorowane trudności mogą prowadzić do poważnych konsekwencji, takich jak trudności w komunikacji, relacjach oraz niskie poczucie własnej wartości.
W odpowiedzi na to wyzwanie, Fundacja OOO i TIM.pl łączą siły, aby zwrócić uwagę na problem oraz zebrać środki na potrzebne wsparcie. Wspólna inicjatywa, zatytułowana „Taki Tydzień, że OOO!”, ma na celu wyposażenie gabinetów logopedycznych w 63 bezpłatnych, publicznych placówkach edukacyjnych prowadzonych przez Fundację OOO.
Często angażujemy się w działania społeczne, w których wspieramy zdrowie czy rozwój psychofizyczny dzieci i młodzieży. Dlatego z radością przyjęliśmy propozycję fundacji, by u progu nowego roku szkolnego wspólnie ogłosić Taki Tydzień, że OOO! – mówi Michał Kostrowicki, menadżer ds. komunikacji odpowiedzialny za realizację strategii CSR/ESG w firmie TIM SA.
Od dziś do 27 sierpnia, każdy zakup lampki biurkowej RIO marki GTV na stronie TIM.pl przyczyni się do wsparcia specjalistów, którzy pomagają dzieciom z trudnościami logopedycznymi. Każdy egzemplarz sprzedany w tym okresie przekłada się na 5 złotych na rzecz programu LOGOPEDA W KAŻDEJ SZKOLE I PRZEDSZKOLU.
Zebrane środki zostaną przeznaczone na nowoczesne pomoce terapeutyczne, zajęcia indywidualne i grupowe, otwieranie nowych gabinetów oraz szkolenia dla specjalistów pracujących z dziećmi. To konkretna pomoc, która przyczyni się do poprawy jakości życia tysięcy dzieci.
Więcej informacji na stronie www.tim.pl/taki-tydzien-ze-ooo.
Źródło: OOO