31.4 C
Wrocław
poniedziałek, 15 lipca, 2024
Strona głównaBiznesMarketingTikTok Ad Awards 2024 | Trendy i innowacje w marketingu

TikTok Ad Awards 2024 | Trendy i innowacje w marketingu

-

Platforma TikTok ogłosiła start trzeciej edycji prestiżowego konkursu TikTok Ad Awards 2024.

Konkurs jest okazją dla marek i agencji do zaprezentowania swoich kreatywnych i efektywnych kampanii reklamowych. Oczywiście tych, które byly zrealizowane na platformie TikTok. Dodatkowo, tegoroczna edycja wprowadza nową kategorię, Greatest Branding, która jest dedykowana kampaniom budującym świadomość marki.

Nagrody dla najlepszych kampanii TikTok

TikTok Ad Awards docenia marki, które potrafią tworzyć angażujące i autentyczne treści, odpowiadając na potrzeby odbiorców TikToka i jednocześnie osiągając swoje cele biznesowe. W konkursie mogą wziąć udział agencje i marki z:

  • Wielkiej Brytanii,
  • Niemiec,
  • Austrii,
  • Szwajcarii,
  • Francji,
  • Włoch,
  • Hiszpanii,
  • Europy Środkowej (Rumunia, Czechy, Polska),
  • krajów nordyckich (Szwecja, Dania, Norwegia, Finlandia),
  • Izraela i Holandii.

Kategorie konkursowe:

Greatest Branding

Nagroda dla kampanii brandingowej, która wyróżnia się innowacyjną strategią i kreacją, zaprojektowaną specjalnie dla TikToka, i osiąga doskonałe wyniki w zakresie budowania świadomości marki.

Greatest Performance

Nagroda dla kampanii dolnej części lejka marketingowego (lower-funnel), która charakteryzuje się innowacyjną strategią i kreacją, i osiąga imponujące wyniki w zakresie konwersji.

Greatest Creative

Nagroda dla marki, która wyróżnia się całokształtem kreatywnego podejścia do obecności na TikToku, strategicznym wykorzystaniem płatnych i organicznych aktywności, w celu osiągnięcia imponujących wyników w całym lejku sprzedażowym.

Greatest Small Business

Nagroda dla małych firm, które zrealizowały cele swoich kampanii i osiągnęły realne wyniki biznesowe dzięki wykorzystaniu reklam na TikToku.

Wszystkie zgłoszenia automatycznie biorą udział w walce o nagrodę główną Greatest TikTok, przyznawaną najlepszej kampanii reklamowej pod względem całościowym. Zwycięzcy lokalni z całej Europy spotkają się na Europejskim Grand Prix, aby wyłonić Greatest TikTok Europe 2024.

Nagrody dla zwycięzców:

  • Statuetka TikTok Ad Awards
  • Kredyt reklamowy do wykorzystania na TikToku
  • Znacznik TikToka do promowania zwycięstwa w mediach społecznościowych
  • Płatne partnerstwo medialne
  • Zwycięzcy Greatest TikTok wezmą udział w Europejskim Grand Prix

Kalendarz konkursu:

  • Otwarcie zgłoszeń: 10 czerwca 2024
  • Ostatni dzień przyjmowania zgłoszeń: 25 września 2024
  • Ocena zgłoszeń: 25 września – 27 listopada 2024
  • Lokalne ceremonie wręczenia nagród: 28 października – 7 listopada 2024
  • Europejskie Grand Prix: 27 listopada 2024
Patronat medialny

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!