Wrocławski spot reklamowy „Miasto Przygody” zdobył nagrodę na prestiżowym FilmAT Festival w Warszawie w kategorii „Najlepszy film dotyczący turystyki/promocji miasta”.
Kampania, zainicjowana w maju 2023 roku, zachwyca widzów wciągającą historią tajemniczego skarbu ukrytego w Opactwie Ołbińskim. W oszałamiającej scenerii wrocławskich zabytków, Daniel Olbrychski, Marianna Zydek i Piotr Nerlewski prowadzą nas przez mroczne podziemia i zapierające dech w piersiach pościgi.
Sukces kampanii „Wrocław – Miasto Przygody” potwierdzają statystyki. W 2023 roku Afrykarium we wrocławskim ZOO odwiedziło ponad 7 milionów turystów, a Port Lotniczy Wrocław odnotował rekordową liczbę 3,9 milionów pasażerów. Aquapark Wrocław również cieszył się ogromną popularnością, goszcząc ponad 2 miliony gości.
Co kryje się za sekretem „Skarbu Ołbińskiego”?
Legenda głosi, że w grobie Piotra Włostowica, fundatora opactwa, ukryto skarb. Kampania „Wrocław – Miasto Przygody” zaprasza do odkrywania nie tylko tego tajemniczego skarbu, ale i całego bogactwa, jakie oferuje Wrocław.
Wrocław – Miasto Przygody to nie tylko film. To również specjalnie stworzone trasy turystyczne, angażujące gry miejskie i bogata oferta kulturalna. Kampania jest kontynuowana w 2024 roku i rozszerzona na zagranicę. Obejmuje ona spoty reklamowe z dubbingiem w języku angielskim, niemieckim, czeskim i hiszpańskim.
Źródło: UM Wrocław