IAB Polska zaprasza na kolejną edycję konferencji DIMAQ DAY, która odbędzie się tej jesieni we Wrocławiu.
Wydarzenie jest unikalną okazją do zgromadzenia pasjonatów i specjalistów z branży marketingu cyfrowego.
DIMAQ DAY to nie tylko szansa na zdobycie cennych informacji, ale także nawiązywanie wartościowych kontaktów biznesowych i umacnianie swojej pozycji jako eksperta w branży. Uczestnicy będą mogli skorzystać z gotowych do wdrożenia rozwiązań w kilkunastu obszarach marketingu online.
Dla kogo?
Konferencja skierowana jest do osób pracujących w digital marketingu, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności oraz poznać najlepsze praktyki branżowe. Wśród prelegentów znajdą się doświadczeni praktycy z agencji reklamowych i medialnych, niezależni konsultanci, przedstawiciele uczelni wyższych. Ponadto w wydarzeniu wezmą udział eksperci z firm takich jak Salestube, Orange, Lidl Polska czy Cloudity.
Program wydarzenia jest akredytowany i zgodny z międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych DIMAQ, a uczestnicy posiadający certyfikaty DIMAQ za udział w konferencji otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.
Dlaczego warto wziąć udział w DIMAQ DAY?
Wysoki poziom merytoryczny, case study ekspertów-praktyków oraz różnorodność tematów to tylko niektóre z powodów. Konferencja to także okazja do:
- zapoznania się z najnowszymi trendami w digital marketingu,
- uczestniczenia w inspirujących dyskusjach,
- nawiązania cennych kontaktów zawodowych.
Ponadto, uczestnicy otrzymają zaświadczenie o udziale i punkty recertyfikacyjne, co dodatkowo podkreśli ich zaangażowanie w rozwój zawodowy.
Program konferencji obejmuje m.in. takie tematy jak:
- komunikacja do odbiorców 60+,
- budowanie inkluzywnego contentu,
- optymalizacja doświadczenia z marketingu,
- strategie sprzedaży w digitalu i skalowanie e-commerce w erze omnichannel.
Organizator: IAB Polska
Lokalizacja: Uniwersytet WSB Merito Wrocław, Fabryczna 29/31, Wrocław
Koszt: płatne
Bilety/zapisy: