Smart City Forum to wiodące wydarzenie w Polsce poświęcone rozwojowi inteligentnych miast.
To platforma, na której eksperci, przedstawiciele administracji samorządowej oraz biznesu spotykają się, aby wspólnie debatować nad globalnymi wyzwaniami i kluczowymi aspektami inwestycji oraz strategii rozwoju miast i ich mieszkańców
Kto bierze udział w Smart City Forum?
W wydarzeniu uczestniczą specjaliści z takich dziedzin jak transport, budownictwo, energetyka i data science, którzy spotykają się z decydentami z administracji rządowej i samorządowej. Wśród uczestników znajdują się:
- Prezydenci, burmistrzowie i przedstawiciele urzędów samorządowych
- Zarządy i dyrekcje spółek komunalnych
- Przedstawiciele ministerstw, organizacji rządowych i pozarządowych, NGO’s, think-tanków, stowarzyszeń i izb
- Przedstawiciele branży energetycznej, budowlanej i infrastrukturalnej
- Dostawcy rozwiązań dla miast i mieszkańców
- Przedstawiciele sektora finansowego
- Firmy konsultingowe, doradcze i kancelarie prawne
- Przedstawiciele mediów i najwięksi eksperci Smart City
Dlaczego warto wziąć udział w Smart City Forum?
Wydarzenie oferuje unikalne możliwości:
- Zdobycia cennych informacji na temat rozwoju inteligentnych miast
- Nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych
- Wspólnego wypracowania strategii przynoszących korzyści lokalnym społecznościom
Nad merytoryczną stroną wydarzenia czuwa Rada Programowa pod przewodnictwem Prezydenta Wrocławia, Jacka Sutryka, oraz eksperta w dziedzinie rozwiązań Smart City, Macieja Bluja. Każda edycja to okazja do wymiany wiedzy i doświadczeń niezbędnych dla przyszłości polskich samorządów.
Organizator: MMC Polska
Lokalizacja: The Westin Warsaw, al. Jana Pawła II 21, Warszawa
Koszt: płatne
Bilety/zapisy: