0.2 C
Wrocław
czwartek, 13 lutego, 2025
Strona głównaBiznesEkologia | ESG | OZEZrównoważone produkty Kaufland | Katalog "Dla ludzi i natury"
reklama

Zrównoważone produkty Kaufland | Katalog „Dla ludzi i natury”

-

Według danych rynkowych, coraz więcej klientów decyduje się na zakup artykułów zrównoważonych.

Artykuły zrównoważone to takie, które są produkowane w sposób przyjazny dla środowiska. Kryterium dostępności takich artykułów jest istotne dla aż 78% konsumentów. Niestety, często brakuje im wiedzy na temat tego, jak rozpocząć odpowiedzialne wybory i gdzie znaleźć odpowiednie produkty. Aby rozwiązać ten problem, Kaufland postanowił przybliżyć swoim klientom ofertę zrównoważonych artykułów w swoim najnowszym katalogu.

Katalog „Dla ludzi i natury”

Kaufland konsekwentnie rozwija swoje zrównoważone portfolio, oferując produkty, które są wytwarzane z poszanowaniem środowiska naturalnego. W katalogu „Dla ludzi i natury” sieć informuje klientów o kluczowych metodach certyfikacji i oznaczeniach obecnych na opakowaniach.

Kaufland może pochwalić się szerokim asortymentem zrównoważonych produktów. W ich ofercie znajduje się:

  • ponad 60 produktów z Certyfikatem Zrównoważonego Rybołówstwa (MSC),
  • 480 produktów ekologicznych,
  • 180 produktów wegańskich z certyfikatem V-Label VEGAN,
  • 100 produktów z certyfikatem FAIRTRADE,
  • 120 produktów z certyfikatem RAINFOREST ALLIANCE
  • 170 produktów z certyfikatem FSC.

Katalog Kauflandu zawiera również informacje na temat innych działań podejmowanych przez sieć w celu promowania zrównoważonego rozwoju asortymentu. Sieć zrezygnowała ze sprzedaży jaj pochodzących od kur chowanych w klatkach, a opakowania kurczaków marek własnych zawierają informacje o sposobie chowu.

Strategia zrównoważonego rozwoju

Ponadto, Kaufland dąży do redukcji zużycia tworzyw sztucznych. Eliminuje mikroplastik z kosmetyków, produktów do pielęgnacji ciała, środków piorących i czyszczących marek własnych. Produkty, które nie zawierają mikroplastiku, są oznaczone specjalnym znakiem „receptura bez mikroplastiku”. Sieć stara się ograniczać ilość odpadów plastikowych, zmniejszając stosowanie tworzyw sztucznych w opakowaniach produktów marek własnych. Ponadto marka wprowadza alternatywne materiały lub zwiększa przydatność opakowań do recyklingu. Kaufland dba również o zoptymalizowanie opakowań swoich marek własnych, które posiadają oznaczenie „świadomie zapakowane”.

Strategia zrównoważonego rozwoju sieci Kaufland opiera się na zaangażowaniu wszystkich grup interesariuszy. W tym dostawców, partnerów biznesowych i przede wszystkim konsumentów. Coraz większa świadomość społeczna dotycząca proekologicznych postaw sprawia, że Polacy oczekują od firm zaangażowania w kwestie zrównoważonego rozwoju. Według badań przeprowadzonych przez Sustainable Brands, ponad 75% respondentów deklaruje większą lojalność wobec marek, które wspierają ich w podejmowaniu odpowiedzialnych wyborów zakupowych.

Masz newsa, pomysł na artykuł, który mógłby zainteresować naszych czytelników? Pisz śmiało na redakcja@forcenews.pl.

ŹródłoKaufland
reklama

BEZPŁATNE OGŁOSZENIA

Sprzedawaj i kupuj bez rejestracji! Przeglądaj ogłoszenia w swojej okolicy!

POLECANE WYDARZENIA